Suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu: 014 266 0111
Muut yhteystiedot

Työterveys Aalto > Tule asiakkaaksi

 Tule asiakkaaksi

Yrityksille ja yhteisöille
Yrittäjille ja elinkeinonharjoittajille
Aallon toiminnan tavoitteet ja arvot
Referenssejä

Tarjouspyynnöt

Voit pyytää tarjousta työterveyspalveluistamme oheisella tarjoyspyyntölomakkeella
Lähetä tarjouspyyntö

Tiedustelut

Asiakkuuspäällikkö Pia Petäjäaho p. 014 266 82145 tai sähköpostitse: etunimi.sukunimi@jkl.fi
Tarvittaessa sopimustapaamiset ajanvarauksella.

Tuotamme palveluja yhteistyössä muiden liikelaitosten kanssa koko Suomen alueella.

Työterveys Aalto mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Työterveys Aalto -liikelaitos on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.

- Lähdimme mukaan kampanjaan, koska olemme täysin kotimainen, paikallinen ja luotettava työterveyskumppani yrityksille ja yhteisöille. Yrityksellemme tämä merkitsee sitä, että voimme viestiä näkyvämmin vahvuuksistamme tämän kampanjan avulla. Työterveyshuollon palveluillemme on myönnetty Avainlippu osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta, liikelaitosjohtaja Irja Korhonen kommentoi.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää palvelulle, joka on tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki palveluun kohdistuvat kustannukset. Palvelu-Avainlippua hakemvalla yrityksellä on oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.
Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

- Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaiseista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suusin osa (71 % on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti. Kampanjan verkkosivuilta löydät lisämateriaalia kampanjaan liittyen www.avainlippu.fi

Lisätietoja:
Irja Korhonen, liikelaitosjohtaja, Työterveys Aalto, p. 050 576 0641, irja.korhonen@jkl.fi
Merja Mantila, projektipäällikköl, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi

Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin.
www.avainlippu.fi

Copyright © Työterveys Aalto 2012 Sivun alkuun