Työterveys Aallon asiantuntijat tarjoavat etäpalveluita osana vastaanottotoimintaansa
Etäpalvelu on Työterveys Aallon asiakaspalvelua etäyhteydellä. Etäpalveluissa voit asioida työterveyshuollon asiantuntijan kanssa tietokoneen tai matkapuhelimen kuva- ja ääniyhteydellä. Etäpalvelussa saat henkilökohtaista neuvontaa ja voit hoitaa samoja asioita kuin Aallon lähivastaanotoilla.
Parhaiten etävastaanotto sopii tilanteisiin, joissa asioidaan sellaisissa terveyteen ja sairauksiin liittyvissä asioissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimista tai akuuttia kiireellistä hoitoa. Kattava haastattelu ja alkukartoitus on suuressa roolissa etävastaanotoilla. Alkukartoituksessa selvitetään asiakkaan hoidon- ja palveluntarve. Haastattelussa on luotava tarkka käsitys asiakkaan työ- ja toimintakykyyn liittyvistä haasteista. Videoyhteyden avulla voidaan myös pyytää asiakasta näyttämään haastekohtaa tarkemmin esimerkiksi tuki- ja liikuntaelinvaivoissa.