Etäpalvelut

Työterveyshuollon digitaaliset etäpalvelut

Etäpalvelu on Työterveys Aallon asiakaspalvelua etäyhteydellä. Etäpalveluissa voit asioida työterveyshuollon asiantuntijan kanssa tietokoneen tai matkapuhelimen kuva- ja ääniyhteydellä. Etäpalvelussa saat henkilökohtaista neuvontaa ja voit hoitaa samoja asioita kuin Aallon lähivastaanotoilla tai palvelupisteessä

Työterveys Aallon asiantuntijat tarjoavat etäpalveluita osana vastaanottotoimintaansa

Parhaiten etävastaanotto sopii tilanteisiin, joissa asioidaan sellaisissa terveyteen ja sairauksiin liittyvissä asioissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimista tai akuuttia kiireellistä hoitoa. Kattava haastattelu ja alkukartoitus on suuressa roolissa etävastaanotoilla. Alkukartoituksessa selvitetään asiakkaan hoidon- ja palveluntarve. Haastattelussa on luotava tarkka käsitys asiakkaan työ- ja toimintakykyyn liittyvistä haasteista. Videoyhteyden avulla voidaan myös pyytää asiakasta näyttämään haastekohtaa tarkemmin esimerkiksi tuki- ja liikuntaelinvaivoissa.

Ketterä ja joustava työterveyshuollonpalvelu

OmaAalto

(Lisätietoja)

  • eTerveys chat-vastaanotto: työterveyshoitajan, työfysioterapeutin ja lääkärin reaaliaikainen etäpalvelu
  • Nettiajanvaraus, ajanvarauksen peruutus: voit varata ajan työterveyshoitajan ja työfysioterapeutin sekä lähetteellä myös työterveyspsykologin vastaanotolle
  • Videovastaanotot ajanvarauksella
  • Kiireetön viestintä vastuuhoitajalle
  • EsihenkilöAalto: yhteydenottokanava vastuualueesi työterveyshoitajaan

Siirry Tästä

OmaTerkka -palveluohjauslinja

(Lisätietoja)

  • Palvelun- ja hoidon tarpeen arvio
  • Ohjaus ja neuvonta
Tarvittaessa OmaTerkka ohjaa sinut asiantuntijan vastaanotolle joko puhelimitse, sähköisesti, etänä tai paikan päälle.

050 310 8009