Asiakaspalvelu

p. 010 207 5200

Asiakaspalvelumme palvelee sinua maanantaista torstaihin klo 8-16 ja perjantaisin klo 8-15.
Asiakaspalvelussamme on käytössä takaisinsoittojärjestelmä, voit jättää takaisinsoittopyynnön seuraamalla järjestelmän antamia ohjeita.

Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme ohjaa sinua tarpeesi mukaisen palvelun pariin oikea-aikaisesti.

Palvelemme sinua näissä asioissa:
  • Hoidontarpeen arvio
  • Ajanvaraukset
  • Ajanvarauksen peruutus ja muutokset
  • Ohjaus- ja neuvonta
  • Tiedustelut työterveyshuollon palveluista

Puheluiden nauhoittaminen

Nauhoitamme puhelut asiakaspalvelijoidemme koulutusta, toimintamme kehittämistä ja laadun varmentamista varten sekä tarpeen mukaan palautteiden, virallisten selvityspyyntöjen ja vaaratapahtumien käsittelyä varten.

#töissäterveytesipuolesta

Ajanvarauksen peruminen

Voit perua ajanvarauksesi:

Ajanvaraus tulee perua viimeistään edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä.

Työpaikka- ja ryhmätoiminta tulee perua viimeistää viisi (5) päivää ennen työpaikkatoiminnan tai ryhmän sovittua ajankohtaa.

Henkilökohtaisesti varatut perumattomat ajanvaraukset laskutetaan suoraan työntekijältä. Työnantajan välityksellä varatut ja perumattomat ajanvaraukset laskutetaan työnantajalta. Liian myöhään perutusta tai peruttamattomasta ajasta veloitamme varatun toiminnon hinnan täysimääräisesti.

Työpaikka ja/tai ryhmätoiminta koskevissa peruutuksissa tai muutoksissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä ryhmän vetäjään.