Asiakaspalvelupuhelin

p. 010 207 5200

Asiakaspalvelupuhelin palvelee sinua ma-to klo 8.00 – 16.00 ja pe klo 8.00 – 15.00.
Asiakaspalvelussamme on käytössä takaisinsoittojärjestelmä, voit jättää takaisinsoittopyynnön seuraamalla järjestelmän antamia ohjeita.

Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme ohjaa sinua tarpeesi mukaisen palvelun pariin oikea-aikaisesti. Huomioithan, että maanantai- ja tiistai-aamupäivät ovat ruuhkaisinta aikaa puhelinpalvelussamme.

Puhelinpalvelulinjat:

1. Ajan peruminen tai siirtäminen.
2. Jatkotutkimukset, neuvonta ja muu asiakaspalvelu.
3. Hoitajan arvio terveydentilaan tai työkykyyn liittyen.
4. Esihenkilö, työyhteisöön liittyvissä asioissa.

 

Vaikka palvelemmekin monikanavaisesti, asiasi sujuvan edistämisen kannalta toivomme, että asioit kerralla vain yhden yhteydenottokanavan kautta.

Puheluiden nauhoittaminen

Nauhoitamme puhelut asiakaspalvelijoidemme koulutusta, toimintamme kehittämistä ja laadun varmentamista varten sekä tarpeen mukaan palautteiden, virallisten selvityspyyntöjen ja vaaratapahtumien käsittelyä varten.

#töissäterveytesipuolesta

Ajanvarauksen peruminen tai muuttaminen

Voit perua tai muuttaa ajanvarauksesi:
Huomioitavaa
  • Ajanvaraus tulee perua viimeistään edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä. Henkilökohtaisesti varatut perumattomat ajanvaraukset laskutetaan suoraan työntekijältä. Työnantajan välityksellä varatut ja perumattomat ajanvaraukset laskutetaan työnantajalta. Liian myöhään perutusta tai peruttamattomasta ajasta veloitamme varatun toiminnon hinnan täysimääräisesti.
  • Työpaikka- ja ryhmätoiminta tulee perua viimeistää viisi (5) päivää ennen työpaikkatoiminnan tai ryhmän sovittua ajankohtaa. Työpaikka ja/tai ryhmätoiminta koskevissa peruutuksissa tai muutoksissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä ryhmän vetäjään.