eTerveys chat-vastaanotto

eTerveys palvelee ma-ke klo 8.00 – 15.30, to klo 8.00 – 15.00 ja pe klo 8.00 – 14.30.

Milloin voin asioida eTerveydessä?

Asioi työterveyshoitajan, työfysioterapeutin tai lääkärin chat-vastaanotolla reaaliaikaisesti. eTerveydessä voit asioida terveyteen ja sairauksiin liittyvissä asioissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimista tai akuuttia kiireellistä hoitoa.

Vaikka palvelemmekin monikanavaisesti, asiasi sujuvan edistämisen kannalta toivomme, että asioit kerralla vain yhden yhteydenottokanavan kautta.

OmaAallon eTerveys chat on kaikkien työterveysasiakkaidemme käytössä

Asiakkaan palveluverkoston joustavuutta lisää, että Työterveys Aallon eTerveyspalvelut ja etävastaanotot ovat käytössä kaikille asiakkaillemme oli alueellinen palveluntuottaja missä tahansa. Aallon palveluissa saa ohjausta ja neuvontaa tarveperusteisesti. Hoidon- ja palveluntarpeenarviointi ohjaa oikealle ammattilaiselle oikea-aikaisesti.

eTerveydessä emme varaa emmekä peru aikoja. Ajanvarausasioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse: 010 2075 200.

Siirry Tästä

eTerveyden hoitopolut

  • Oire tai sairaus
  • Työtapaturma tai työhön liittyvä oireilu
  • Huoli omasta jaksamisesta
  • Tuki- ja liikuntaelinoire
  • Reseptin uusinta *vain työterveyshuollossa määrätyt työkykyyn liittyvät reseptin uusinnat
  • Muut asiat

eTerveys chat-vastaanoton aloittaminen:

  • Kirjauduttuasi OmaAalto -palveluun valitse kohta “aloita eTerveys vastaanotto”.
  • Seuraavaksi sinun tulee valita etävastaanotolle tilanteeseesi sopiva hoitopolku ja tarkentava oire, jonka jälkeen automaattisen kyselyn myötä pääset työterveyshoitajan etävastaanotolle.
  • Työterveyshoitajan palvelutarpeen arvion perusteella voit ohjautua vielä lääkärin tai työfysioterapeutin keskusteluun tai muiden palvelujen piiriin.
  • Usein työterveyshoitajan jatko-ohjeet ja neuvonta kuitenkin riittävät.
  • Asiointisi sujuvoittamiseksi chat-vastaanotolla voit lähettää kuva tai videotiedostoja.