Asioi työterveyshoitajan, työfysioterapeutin tai lääkärin chat-vastaanotolla reaaliaikaisesti. eTerveydessä voit asioida terveyteen ja sairauksiin liittyvissä asioissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimista tai akuuttia kiireellistä hoitoa.
OmaAallon eTerveys chat on kaikkien työterveysasiakkaidemme käytössä
Asiakkaan palveluverkoston joustavuutta lisää, että Työterveys Aallon eTerveyspalvelut ja etävastaanotot ovat käytössä kaikille asiakkaillemme oli alueellinen palveluntuottaja missä tahansa. Aallon palveluissa saa ohjausta ja neuvontaa tarveperusteisesti. Hoidon- ja palveluntarpeenarviointi ohjaa oikealle ammattilaiselle oikea-aikaisesti.
eTerveys chat-vastaanoton aloittaminen:
- Kirjauduttuasi OmaAalto -palveluun valitse kohta “aloita eTerveys vastaanotto”.
- Seuraavaksi sinun tulee valita etävastaanotolle tilanteeseesi sopiva hoitopolku kts.alla ja tarkentava oire, jonka jälkeen automaattisen kyselyn myötä pääset työterveyshoitajan etävastaanotolle.
- Työterveyshoitajan palvelutarpeen arvion perusteella voit ohjautua vielä lääkärin tai työfysioterapeutin keskusteluun tai muiden palvelujen piiriin.
- Usein työterveyshoitajan jatko-ohjeet ja neuvonta kuitenkin riittävät.
- Asiointisi sujuvoittamiseksi chat-vastaanotolla voit lähettää kuva tai videotiedostoja.