Aallon uusi toimipiste Aalto Yliopistonkatu avaa ovensa Jyväskylässä osoitteessa Yliopistonkatu 38 C, 3. kerros. Tämän myötä Työterveys Aalto palvelee kahdessa toimipisteessä. Aalto Yliopistonkatu tarjoaa työterveyspalveluita omistaja-asiakkailleen.
Aalto on uudistanut toimintaansa kesän aikana kehittäen puhelinpalvelua, hoitoon ohjautumista ja eTerveyden toimintaa sekä parantamalla palveluntuotantoa toisen toimipisteen avautumisen myötä.
– Saamme käyttöömme modernit tilat, joissa pystymme palvelemaan työterveysasiakkaitamme entistä paremmin. Tilojen selkeyteen, viihtyvyyteen ja toimivuuteen on kiinnitetty huomiota. Uusi toimipisteemme mahdollistaa toimintojemme ja palveluidemme aktiivisemman kehittämisen ja se sijaitsee keskeisellä paikalla hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille mahdollisimman hyvä palvelukokemus, kertoo Työterveys Aallon toimitusjohtaja Jarno Pylkkänen.
Yliopistonkadun toimipisteessä työskentelee maanantaista 21.8.2023 alkaen lääkärit, työterveyshoitajat ja työfysioterapeutit
Uuteen toimipisteeseen siirtyy pääosa henkilöasiakkaidemme vastaanottotoiminnasta. Yliopistonkadun toimipiste palvelee vain ajanvarauksella. Ajanavarauksen yhteydessä on ensiarvoisen tärkeää tarkastaa missä toimipisteessä vastaanotto tapahtuu. Toimipistetiedon voi tarkastaa ajanvarausviestistä. Ilmoittautuminen tapahtuu Aalto Yliopistonkadulla aulassa olevaan itsepalveluautomaattiin Kela-, henkilö- tai ajokortilla.
– Olemme jo pidempään etsineet uusia toimitiloja. Yliopistonkadun toimitilojen löydyttyä näimme tilat mahdollisuutena uudistaa toimintaamme, tehostaa tilankäyttöä ja tarjota laadukkaita työskentelytiloja henkilöstöllemme, sanoo Pylkkänen.
Hannikaisenkadun toimipisteessä jatkuvat työterveyspsykologien ja työkykyneuvojan vastaanotot
Aalto Hannikaisenkadulla vastaanotot toteutuvat jatkossa kolmannessa ja neljännessä kerroksessa tuttuun tapaan vain ajanvarauksella. Ilmoittautuminen tapahtuu toisen kerroksen vihreään itsepalveluautomaattiin.
Asiakaspalvelu – aina asiakkaan mukana
Asiakaspalvelupuhelimen valikko uudistuu. Jatkossa asiakas valitsee itse palvelutarpeensa mukaisen linjan valikosta. Asiakaspalvelupuhelimessa asiakkaitamme palvelevat työterveyshuollon ammattilaiset.
Asiakaspalvelupuhelimen valikot 21.8.2023 alkaen:
- Ajan peruminen
- Hoidon tarpeen arviointi
- Muu asiakaspalvelu
- Esihenkilölinja (entinen OmaTerkka)
Hannikaisenkadun asiakaspalvelupiste poistuu 17.8.2023 alkaen. Työterveysasiat voi hoitaa kätevästi verkossa www.omaaalto.fi tai asiakaspalvelupuhelimessa p. 010 207 5200.
Asiakaspalvelupuhelimen uudistamisella pyrimme nopeampaan hoidon tarpeen arvioon sekä asiakkaiden oikea-aikaiseen ohjautumiseen asiantuntijalle.
OmaAalto palvelukanava
OmaAalto-sovellus ja sen yhteydessä toimiva eTerveys chat-vastaanotto on työterveysasiakkaidemme käytössä ilman erillistä ajanvarausta.
OmaAallon palvelut:
- eTerveys chat-vastaanotto: työterveyshoitajan, työfysioterapeutin ja lääkärin reaaliaikainen etäpalvelu
- Nettiajanvaraus, ajanvarauksen peruutus: voit varata ajan työterveyshoitajan, työfysioterapeutin ja ravitsemusneuvojan sekä lähetteellä myös työterveyspsykologin ja työkykyneuvojan vastaanotolle
- Videovastaanotot ajanvarauksella
- Kiireetön viestintä vastuuhoitajalle
- EsihenkilöAalto: yhteydenottokanava vastuualueesi työterveyshoitajaan
Lisätietoja OmaAallosta löydät täältä.
Muutamme 17.-18.8.2023
Muutto Yliopistonkadulle tapahtuu torstain ja perjantaina aikana. Pahoittelemme muutosta aiheutuvaa häiriötä Hannikaisenkadun toimipisteessä.
Tervetuloa uudistuneeseen Työterveys Aaltoon!
Työterveys Aalto Oy toimipisteet
AALTO YLIOPISTONKATU
Yliopistonkatu 38 C, 3. kerros
40100 Jyväskylä
AALTO HANNIKAISENKATU
Hannikaisenkatu 11-13
40100 Jyväskylä
Postiosoite
Hannikaisenkatu 11-13
40100 Jyväskylä