Sujuvaa asiointia puhelimessa

Tth

Soittaessasi asiakaspalveluumme valitse valikosta palvelutarpeeseesi sopivin linja, näin et ruuhkauta muita palvelulinjojamme ja asiointisi on sujuvaa.

Asiakaspalvelupuhelimen valikot:
  1. Ajan peruminen
  2. Hoidon tarpeen arviointi (terveydentilaan tai työkykyyn liittyvät asiat)
  3. Muu asiakaspalvelu (esimerkiksi aikojen siirrot, ajanvaraus lääkärin ohjeistamana)
  4. Esihenkilölinja (työyhteisöön liittyvät asiat)

Asiakaspalvelupuhelin p. 010 207 5200 palvelee ma-to klo 8.00-16.00 ja pe klo 8.00-15.00. Huomioithan, että maanantai- ja tiistai-aamupäivät ovat ruuhkaisinta aikaa puhelinpalvelussamme.

Meillä on käytössä takaisinsoittojärjestelmä, voit jättää takaisinsoittopyynnön seuraamalla järjestelmän antamia ohjeita.

HUOM! Käytössäsi on myös OmaAallon etäpalvelut, eTerveys chat-vastaanotto ja nettiajanvaraus. OmaAalto-palvelut löydät verkkosivuiltamme www.tyoterveysaalto.fi.

Kiitos yhteistyöstä!

Sinua saattaisi kiinnostaa myös